Overslaan en naar de inhoud gaan

Murdoch met anti-kinderporno promo

News Corp. gaat de kritiek van instanties en personen op profielensite MySpace te lijf. De site is het middelpunt van de online…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

News Corp. gaat de kritiek van instanties en personen op profielensite te lijf. De site is het middelpunt van de online kinderpornovrees die het in de publiciteit altijd zo goed doet. Het concern van Murdoch neemt een risico's en steekt miljoenen dollars in een campagne voor veilig internet voor kinderen.

related partner content for mobile comes here

De risico's voor kinderen bij online ontmoetings- en profielensites zijn de afgelopen weken breed uitgemeten in de Verenigde Staten tot . Net als hier zijn enkele incidenten met kinderlokkers genoeg voor groot alarm.

(betaalde toegang) dat News Corp. een campagne begint om veilig internetten te benadrukken. Ze zet daarvoor op de eerste plaats de eigen kanalen in, behalve MySpace.com ook het nationale tv-net Fox en de kabelzenders zoals FX, National Geographic en Fuel TV.

De campagne heeft niet MySpace als afzender, maar wordt gestuurd via de non-profit en het . In advertenties wordt onder de meer de gepromoot.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in