Overslaan en naar de inhoud gaan

Effie-nominaties zijn bekend

De Effie-jury heeft vorige week 11 nominaties bekendgemaakt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De genomineerden maken kans op een Effie (award voor meest effectieve communicatiecampagne) en worden beschreven in het EffieBoek.

related partner content for mobile comes here

In de tweede juryronde wordt bepaald welke van de 11 campagnes ook daadwerkelijk met een Effie worden beloond. Vervolgens zal -vlak voor de uitreiking op 24 mei - de kleur brons, zilver of goud toegekend worden.

De elf nominaties zijn:

  • Clear case of a Design Winner Dr. van der Hoog Cosmetics (Mountain Design)
  • Het tussendoortje dat altijd tussendoor kan Friesland Foods (DDB Amsterdam)
  • Valess. Lekker geen vlees. Lekker van zuivel Campina Nederland (FHV BBDO/Porter Novelli)
  • Laat je niet uitkleden Scarlet Telecom (BeyenMeyerProdukties/Hamilton Murcury Hamilton/MediaXplain)
  • Speurders.nl. Meest succesvolle site-introductie ooit in Nederland Speurders.nl (Van Wanten Etcetera)
  • Route Mobiel (Route Mobiel XXS/Target Interactive Marketing/MM&MO)
  • Van ROC Leiden naar Centrum voor Talent ROC Leiden (Dynamic Zone (DZ))
  • Reinventing McDonald's 2002-2005 McDonald's Nederland (DDB Amsterdam)
  • Hoe Albert Heijn weer een supermarkt voor iedereen werd Albert Heijn B.V. (TBWA\NEBOKO/Tequila\)
  • Gewoon. Het Net KPN Internet (Lowe & Draft)
  • Thuis kleur bekennen Akzo Nobel Coatings (Flexa Van Walbeek & Van Wanten Etcetera)
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in