Overslaan en naar de inhoud gaan

Masters voor Marketingtalent of the Year bekend

Je kon er al eerder over lezen hier op Molblog: Marketingtalent of the Year, de jaarlijkse wedstrijd voor jong marketingtalent, is…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Je kon er al eerder over lezen hier op Molblog: Marketingtalent of the Year, de jaarlijkse wedstrijd voor jong marketingtalent, . De is 16 mei, dus de tijd dringt! Na deze datum selecteren we de kandidaten voor de tweede ronde. We kunnen je melden dat we inmiddels 3 marketing executives bereid hebben gevonden om deze kandidaten in de tweede ronde te begeleiden.

related partner content for mobile comes here

De wedstrijd voor jong marketingtalent heeft dit jaar als thema Masters & Talents. Want het hoogste doel halen in marketing, dat doe je nooit alleen. Je hebt ondersteuning nodig van marketeers die hun sporen in het vak inmiddels hebben verdiend.

Frans Cornelis (Randstad), Jeroen de Punder (Edux) en Piet van Ierland (Fontys Hogescholen) zullen de kandidaten gaan begeleiden naar de finaleronde.

De kandidaten worden geinterviewd door SchaalX, en moeten onder andere een marketingplan schrijven voor het goededoelenplatform . De Masters zullen deze plannen van feedback voorzien en waar nodig bijschaven. Vervolgens brengen de 3 advies uit naar de jury, die dan de kandidaten voor de eindronde selecteert.

De eindkandidaten zien hun cases in werking treden, en mogen hun strategie verdedigen tijdens de finale van Marketingtalent of the Year, die plaats vindt op 26 juni in Amsterdam. De finale wordt op live uitgezonden op internet, in de maandelijkse 1%Show van de 1%Club. De winnaar ontvangt -naast een prachtige bokaal- onder andere een jaarabonnement op Tijdschrift voor Marketing en gratis coaching van SchaalX.

Marketingtalent of the Year is een wedstrijd voor jonge marketeers tot 33 jaar. Tijdschrift voor Marketing wil, samen met key partners , en , met deze wedstrijd jonge marketeers een podium geven, en laten zien dat het marketingvak vooral een heel leuk en dynamisch vak is, waarin veel gebeurt. Vorig jaar (brandmanager Lays) de titel.

Het belooft dit jaar een hele mooie finale-avond te worden. Meedoen kan nog steeds: .
Deelname gebeurt op basis van Linkedin en referenties. Kandidaten hebben dus eerst iemand nodig die hen voordraagt, vervolgens kunnen zij de inschrijving zelf afronden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in