Fred Reichheld is in Nederland, win kaartjes!
Fred Reichheld komt naar Nederland. De bedenker van de Net Promoter Score spreekt op 10 mei in Breda, en wij mogen twee kaartjes weggeven.
De boodschap van Reichheld is inmiddels wel bekend: Kortetermijnresultaten genereren slechte winsten, want ze worden gerealiseerd ten koste van klantrelaties. Bedrijven zouden zich in plaats hiervan steeds de ‘ultieme’ vraag moeten stellen: ‘zou een klant ons aanbevelen bij een vriend’.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaReichheld introduceerde hiermee de Net Promoter Score, waarmee bedrijven kpi’s kunnen vaststellen die gebaseerd zijn op de mening van klanten. De Net Promoter Score wordt tegenwoordig door verschillende grote bedrijven ingezet als een van de leidende kpi's op het gebied van klanttevredenheid.
In de eerste editie van The Ultimate Question ging het met name om deze NPS-score. In zijn nieuwste versie, 'The Ultimate Question 2.0’, legt Reichheld de nadruk op het systeem en op de praktijk. Hoe zorg je voor medewerkers die tevreden klanten leveren, en hoe betrek je klanten optimaal bij je bedrijfsprocessen?
Fred Reichheld vertelt hierover, volgende week donderdag in het Grand Theater in Breda. Maar ook Alain Thys van Futurelab maakt zijn opwachting. Thys leidde in 2007 het team dat de Philips-managers bekend moest maken met NPS, en schreef het boek So You Want To Be Customer-Centric?
So you want to be customer centric?
View more PowerPoint from Alain Thys
Wij mogen 2 tickets weggeven. Wat moet je hiervoor doen? Bedenk (voor morgenmiddag 17.00 uur) jouw ultimate question aan Fred Reichheld, en twitter deze aan @molblog, voorzien van hasthag #bingnps. Maar je kunt natuurlijk ook een reactie hieronder plaatsen.
De 2 meest originele inzendingen worden beloond met een congresticket. Succes!
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid