Overslaan en naar de inhoud gaan

Fred Reichheld is in Nederland, win kaartjes!

Fred Reichheld komt naar Nederland. De bedenker van de Net Promoter Score spreekt op 10 mei in Breda, en wij mogen twee kaartjes weggeven.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Fred Reichheld komt naar Nederland. De bedenker van de Net Promoter Score , en wij mogen twee kaartjes weggeven.

related partner content for mobile comes here

De boodschap van Reichheld is inmiddels wel bekend: Kortetermijnresultaten genereren slechte winsten, want ze worden gerealiseerd ten koste van klantrelaties. Bedrijven zouden zich in plaats hiervan steeds de ‘ultieme’ vraag moeten stellen: ‘zou een klant ons aanbevelen bij een vriend’.

Reichheld introduceerde hiermee de Net Promoter Score, waarmee bedrijven kpi’s kunnen vaststellen die gebaseerd zijn op de mening van klanten. De Net Promoter Score wordt tegenwoordig door verschillende grote bedrijven ingezet als een van de leidende kpi's op het gebied van klanttevredenheid.

In de eerste editie van The Ultimate Question ging het met name om deze NPS-score. In zijn nieuwste versie, , legt Reichheld de nadruk op het systeem en op de praktijk. Hoe zorg je voor medewerkers die tevreden klanten leveren, en hoe betrek je klanten optimaal bij je bedrijfsprocessen?

Fred Reichheld , volgende week donderdag in het Grand Theater in Breda. Maar ook Alain Thys van Futurelab maakt zijn opwachting. Thys leidde in 2007 het team dat de Philips-managers bekend moest maken met NPS, en schreef het boek So You Want To Be Customer-Centric?

View more from

Wij mogen 2 tickets weggeven. Wat moet je hiervoor doen? Bedenk (voor morgenmiddag 17.00 uur) jouw ultimate question aan Fred Reichheld, en twitter deze aan , voorzien van hasthag . Maar je kunt natuurlijk ook een reactie hieronder plaatsen.
De 2 meest originele inzendingen worden beloond met een congresticket. Succes!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in