Overslaan en naar de inhoud gaan

Pietryga vertrekt als directeur marketing bij Albert Heijn

Jeroen Pietryga, directeur marketing en Formule, vertrekt per 1 juni bij Albert Heijn.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zijn vertrek hangt samen met een vereenvoudiging in de directiestructuur. Ahold baas Sander van der Laan gaat zelf leiding geven aan Albert Heijn. Door de structuur van de top van de organisatie anders in te richten en nieuwe directieleden te benoemen, komt Albert Heijn meer centraal te staan bij de verdere groei van Ahold in Europa. Ook speelt de aangekondigde overgang van 82 Jumbo winkels naar het Albert Heijn-merk een belangrijke rol.

related partner content for mobile comes here

De aansturing van alle Albert Heijn-activiteiten is nu in handen van één team. Sander van der Laan gaat als algemeen directeur (CEO) leiding geven aan Albert Heijn, terwijl Cees van Vliet is aangesteld als Directeur Winkels & Distributie en Casper Meijer in functie blijft als Directeur Merchandising.

Het grote slachtoffer is Jeroen Pietryga, de huidige directeur Marketing en Formule die per 1 juni vertrekt. Pietryga (37) werkte sinds 2005 bij Albert Heijn waar hij te boek stond als het grote marketingtalent. Sinds september 2010 was hij eindverantwoordelijk voor Marketing & Formule van Albert Heijn. In die rol was hij verantwoordelijke voor de verdere ontwikkeling van het merk èn de supermarkten van Albert Heijn.

Sander van der Laan: “De doorgevoerde vereenvoudiging van de organisatie stelt ons in staat om op alle fronten dagelijks de allerbeste service aan onze klanten te verlenen en onze groei doelstellingen sneller en beter te realiseren. De aankondiging dat Albert Heijn de komende tijd 82 winkels aan zijn winkelnetwerk in Nederland kan toevoegen, is daarbij een extra bewijs van onze groeikracht. De verdere groei van Albert Heijn start vandaag met een versimpelde organisatie”.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in