Overslaan en naar de inhoud gaan

Dirk van den Broek zet QR code in als prijsvergelijker

Als je al een QR code gebruikt, doe het dan goed, dachten ze bij Dirk. Want die code is niet te missen in de advertentie van Dirk van den…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Als je al een QR code gebruikt, doe het dan goed, dachten ze bij Dirk. Want die code is niet te missen in de advertentie van Dirk van den Broek in de Telegraaf. De QR code verwijst naar een fragment op Youtube van een uitzending van Paul de Leeuw. De kleine jongen Sam heeft alle mini producten van de AH sales promotie actie gespaard en de Leeuw wilde wel eens weten hoeveel een kar met die producten in het echt zou kosten. Met hulp van (bijna ex Groen Links kamerlid Ineke van Gent) volgt het antwoord: bij Albert Heijn betaal je 64,84 euro, bij Dirk 56,70 euro euro. Een verschil van 8,14 euro. Het bewuste fragment vind je hier:

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in