Dirk van den Broek zet QR code in als prijsvergelijker
Als je al een QR code gebruikt, doe het dan goed, dachten ze bij Dirk. Want die code is niet te missen in de advertentie van Dirk van den…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Als je al een QR code gebruikt, doe het dan goed, dachten ze bij Dirk. Want die code is niet te missen in de advertentie van Dirk van den Broek in de Telegraaf. De QR code verwijst naar een fragment op Youtube van een uitzending van Paul de Leeuw. De kleine jongen Sam heeft alle mini producten van de AH sales promotie actie gespaard en de Leeuw wilde wel eens weten hoeveel een kar met die producten in het echt zou kosten. Met hulp van (bijna ex Groen Links kamerlid Ineke van Gent) volgt het antwoord: bij Albert Heijn betaal je 64,84 euro, bij Dirk 56,70 euro euro. Een verschil van 8,14 euro. Het bewuste fragment vind je hier: fragment Paul de Leeuw
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid