Interne communicatie / OCTOBER 16, 2018 10:29 MediaMarkt heeft een veel fundamenteler probleem dan online concurrentie Het is de hoogste tijd dat MediaMarkt zijn eigen merkstatement weer eens goed doorleest.
Purpose Marketing / APRIL 8, 2014 21:00 Hero pakt de handschoen op Na een kritisch blog vroeg Hero mij langs te komen voor hun verhaal.
Merkstrategie / FEBRUARY 20, 2014 22:59 Hero. In samenwerking met natuur. Welke natuur..? ‘Veel marketing is verleiding maar ook vaak misleiding en bullshit. Zoals die Italiaanse vrouwen die in pannen staan te roeren voor…
Craft / FEBRUARY 13, 2014 23:07 SnappCar, SnappCrowd "In 2014 gaan we veel nieuwe initiatieven zien á la SnappCar” staat in de Adformatie van januari. Opvallend, omdat SnappCar nog maar…
Merkstrategie / FEBRUARY 11, 2014 11:29 Hoe wordt je merk Famous Effies winnen met campagnes die sturen op 'Fame'
Gedragsverandering / APRIL 21, 2013 12:24 Inhaken op Koningsdag: love it or hate it Ze wisten dat ze zouden scoren met de actie ‘De klant is koning’ ter gelegenheid van de inhuldiging van Willem-Alexander.…
Programmatic / DECEMBER 16, 2012 13:04 4G veiling katalysator voor ‘the internet of things’ Het is al weer 15 jaar geleden dat ik verantwoordelijk werd voor het internet beleid van Heineken. Het was 1998 en de…
Merkstrategie / OCTOBER 17, 2012 19:58 Fuck the Comfort Zone Bij toeval kwam ik op de site van de Canadese organisatie ‘Fuck Cancer’. Uiteraard nieuwsgierig naar de betekenis van…
Data & Insights / MAY 31, 2012 21:22 Neuroscience levert bewijs: betere relaties tussen klant en bureau leidt tot hogere effectiviteit Een van de meest opvallende presentaties tijdens de conferentie ‘My message in your brain’ ’ kwam van…
Merkstrategie / MAY 8, 2012 16:43 Google zet mobiel centraal met Getmo website De hype rondom mobiel lijkt net zo groot als de hype aan het begin van het internet tijdperk. Toen moest ieder bedrijf en ieder merk…