Overslaan en naar de inhoud gaan

SnappCar, SnappCrowd

"In 2014 gaan we veel nieuwe initiatieven zien á la SnappCar” staat in de Adformatie van januari. Opvallend, omdat SnappCar nog maar…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ze worden nu in een adem genoemd samen met het wereldwijde huizendeelplatform , hun grote voorbeeld, en de snel opkomende peer-to-peer taxiservice

related partner content for mobile comes here

is klaar voor de volgende stap. En hier willen zij de crowd bij betrekken. Een logische en mooie stap in hun ontwikkeling. Niet voor niets is het thema van het volgende &;Het evangelie van het delen&;. Zo bouw je een merk anno 2014. 

1% minder auto’s in Europa is de missie van SnappCar. Gebruik makend van de verschuiving van bezit naar gebruik, de challenge van de status quo in autobezit, en wellicht ook met het economische klimaat in de rug, is SnappCar helemaal van plan deze ambitieuze BHAG (grote harige doelstelling - u weet wel) waar te maken. Dat moet leiden tot minder CO2 uitstoot, meer sociale cohesie en meer autonomie in de markt.

De volgende stap voor SnappCar is Europa. Oprichters Victor van Tol en Pascal Ontijd willen het concept dit jaar in Duitsland en Groot-Britannië van de grond krijgen. Via willen ze minimaal 100.000 euro ophalen en het liefst meer.  Ook hier is het doel niet alleen geld ophalen.. “Wij willen de crowd, de SnappCrowd, betrekken bij onze plannen om de binding met onze fans te versterken!” stellen de heren.

Advertentie

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in