Overslaan en naar de inhoud gaan

Wim Ubachs introduceert Creapitch

Creapitch: where creativity meets business and business meets creativity.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Creapitch is een online platform dat tot doel heeft de groep van zelfstandige creatieven te ontsluiten voor opdrachtgevers en omgekeerd.

related partner content for mobile comes here

De vorm waarin dat gebeurt is die van de pitch. Ubachs: &;Ik ben al een tijdje bezig om vanuit mijn visie op ons vak dit platform te ontwikkelen en wilde er zeer binnenkort mee naar buiten treden. Het dat Sanoma iets dergelijks gaat doen in de editorial sfeer, heeft me doen besluiten versneld met het nieuws te komen. Er hangt kennelijk iets in de lucht, wat een goed teken is.&

Zelfstandige creatieven, maar ook strategen en mensen uit faciliterende disciplines als traffic en rtv-productie kunnen zich vanaf nu aanmelden op . Opdrachtgevers zetten hun briefing online waarna het spel van vraag en aanbod begint.

Creapitch is een instrument waarmee adverteerders rechtstreeks creatieven kunnen inschakelen. Ubachs is, los van het mechanisme, in te schakelen als een begeleidende creative & strategy director. Ubachs: &;Het gaat bij Creapitch niet om pitches voor een nieuwe vaste relatie, maar om losstaande projecten. Maar zo&;n project kan wel degelijk de nieuwe grote campagne van een belangrijk merk zijn.&;

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in