Blueprint Media breidt uit
Het Amsterdamse bureau voor branded content trok Jos van der Lem aan als head of sales Germany.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Van der Lem word verantwoordelijk voor het opzetten van de Duitse vestiging. Hiervoor was Van der Lem onder meer werkzaam als freelance online mediastrateeg en business manager digital bij HUB Uitgevers.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Rosanne Boas ging als pr manager aan de slag bij het bureau. Ze is afkomstig van het Joods Historisch Museum waar ze werkte als online media coördinator. Ook werkte Boas als pr & marketing manager voor Good Genes.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSTenslotte begon Lisanne van Rookhuijzen als junior content specialist. Hiervoor werkte ze op de redactie van DJBroadcast Magazine.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid