
Stichting TeamAlert, de verkeersveiligheidsorganisatie voor en door jongeren, is op het festival met de opvallende mascotte aanwezig om actie te voeren tegen drugs in het verkeer. Met de campagne #039;de Witte Waas'">'de Witte Waas' maakt TeamAlert leeftijdsgenoten die het festival bezoeken bewust van de risico's van drank- en drugsgebruik in het verkeer. De haas staat in dit geval symbool voor een veilige, drugsvrije reis.
De voorlichtingsmedewerkers spreken met de bezoekers over hun reis van en naar het festivalterrein. Festivalbezoekers die beloven drugs- en alcoholvrij terug te rijden kunnen met de haas op de foto en krijgen de foto direct mee. Met deze uitvoering van de Witte Waas gaat de campagne voor 2012 officieel van start.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeUit onderzoek blijkt dat vooral mannen onder de 25 jaar na dancefeesten, festivals of discotheekbezoek wel eens onder invloed het verkeer in gaan. Daarom bezoekt TeamAlert sinds 2008 jaarlijks een groot aantal zomerfestivals met de campagne de Witte Waas.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee