Overslaan en naar de inhoud gaan

Reclamewereld op comedy podium

Comedyclub Boom Chicago komt met Branded for Life, een programma over de grip van merken op het dagelijks leven. Aanstaande dinsdag is er…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

'Alles is een merk tegenwoordig' zegt Munise Can van Boom Chicago. 'Een kleur, een stad, een persoon; iedereen lijkt te doen aan personal branding. Wij zien het als onze taak om een comedy invulling van zo'n thema te geven.'

related partner content for mobile comes here

Voor de besloten première van aanstaande dinsdag heeft Boom Chicago verschillende bureaus uitgenodigd, waaronder Wieden + Kennedy en Saatchi & Saatchi.

De uitgenodigde reclamemakers kunnen zich tijdens het eerste deel van het programma, BrandLab, verheugen op een re-branding van een van hen. De commercial die daarop gemaakt wordt van diens nieuwe 'ik' wordt onderdeel van de daarop volgende show.

Na Brandlab volgt Branded For Life, een 'multi-media improv en sketch comedy show' die wordt bepaald door de co-creatie resultaten van de avond en de wereld buiten de theaterzaal. Co-creatie is een kernwoord in deze tijd, ook voor Boom Chicago, zegt Can: 'Je ziet dat grote merken steeds meer gaan samenwerken. Wij willen dat ook met Boom Chicago.'

Gisteren werd een van Branded for Life op het Leidseplein gegeven waarbij Apple-fans door een exorcisme ritueel werden verlost van hun 'religieuze' verbinding met het merk.

Vanaf 11 april is elke dinsdag, woensdag, donderdag en zaterdag bij te wonen.

Behalve de show is er ook een Talkshow, maatwerk sessies en een 'Industry Roast' waarbij de reclamewereld op de hak genomen wordt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in