Reclamewereld op comedy podium


'Alles is een merk tegenwoordig' zegt Munise Can van Boom Chicago. 'Een kleur, een stad, een persoon; iedereen lijkt te doen aan personal branding. Wij zien het als onze taak om een comedy invulling van zo'n thema te geven.'
Voor de besloten première van aanstaande dinsdag heeft Boom Chicago verschillende bureaus uitgenodigd, waaronder Wieden + Kennedy en Saatchi & Saatchi.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe uitgenodigde reclamemakers kunnen zich tijdens het eerste deel van het programma, BrandLab, verheugen op een re-branding van een van hen. De commercial die daarop gemaakt wordt van diens nieuwe 'ik' wordt onderdeel van de daarop volgende show.
Na Brandlab volgt Branded For Life, een 'multi-media improv en sketch comedy show' die wordt bepaald door de co-creatie resultaten van de avond en de wereld buiten de theaterzaal. Co-creatie is een kernwoord in deze tijd, ook voor Boom Chicago, zegt Can: 'Je ziet dat grote merken steeds meer gaan samenwerken. Wij willen dat ook met Boom Chicago.'
Gisteren werd een voorproefje van Branded for Life op het Leidseplein gegeven waarbij Apple-fans door een exorcisme ritueel werden verlost van hun 'religieuze' verbinding met het merk.
Vanaf 11 april is Branded for Life elke dinsdag, woensdag, donderdag en zaterdag bij te wonen.
Behalve de show is er ook een Talkshow, maatwerk sessies en een 'Industry Roast' waarbij de reclamewereld op de hak genomen wordt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid