Overslaan en naar de inhoud gaan

KWF zet campagne stop

'Comedy' voor zorgpersoneel viel bij veel mensen in slechte aarde.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

KWF Kankerbestrijding stopt met de campagne Aandacht aub. Op de website van KWF Kankerbestrijding wordt gemeld dat de campagne &;op dit moment meer verwarring dan duidelijkheid schept en daarom haar doel voorbij dreigt te schieten&;.

related partner content for mobile comes here

Het idee achter de campagne was om een &;comedy&; te maken die gericht is op zorgpersoneel dat omgaat met kankerpatiënten. De bedoeling was om de relatie tussen patiënt en zorgverlener &;op een hilarische wijze&; in beeld te brengen. Het filmpje viel bij veel mensen slecht, omdat het de draak zou steken met patiënten en artsen.

KWF Kankerbestrijding reageert als volgt: &;De campagne is zorgvuldig getest en in samenspraak met patiënten en zorgverleners ontwikkeld. Wij staan achter de intentie van de campagne, maar de huidige reacties maken dat wij dit besluit nemen.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in