Coosto heeft merkenindex met Twitterdata
Sociale media monitoring-bedrijf Coosto heeft de ‘Coosto Index’ gelanceerd, een merkenindex gebaseerd op het aantal impressies op…
Deze merkenindex vergelijkt 1.000 merken met elkaar en baseert zich op hoe erover wordt gesproken op Twitter in Nederland. De index is openbaar.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Impressies zijn het aantal vertoningen van Twitterberichten waarin een bepaalde merknaam wordt genoemd. Het is hierbij niet belangrijk of een consument of het merk zelf de merknaam noemt.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaCoosto heeft gekozen voor het meten van impressies, omdat het volgens het bureau uitmaakt of iemand die over je merk praat 10.000 volgers heeft of 20 volgers.
De statistieken worden elke dag een geüpdatet. De index laat ook zien hoeveel impressies van een merk positief of negatief zijn.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid