ING appelleert aan emoties


Dit weekend lanceerde ING twee nieuwe campagnes: een ter activatie van voetbalsponsoring en een kerstcommercial voor mobiel bankieren. Nederlandstalige muziek is een belangrijk bindend element in de ‘Oranje is’-campagne van ING.
‘Zaterdag’ van Bløf begeleid de voetbalcommercial als aftrap van het komende voetbaljaar. ING is hoofdsponsor van de KNVB en wil laten zien dat het voetbal over de hele linie sponsort. ‘Van het vrouwenvoetbal tot de ballenjongens.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVoetbalcommercial ING: Oranje is liefde voor voetbal, Oranje is ING
In de kerstcommercial zet ING het wat dik aan met een cover van Willeke Alberti’s sentimentele ‘Samen zijn’. De film vertelt het verhaal van een jongen die zijn vliegtuig mist. Omdat hij zelf geen nieuw ticket kan betalen, doen zijn vrienden een duit in het zakje zodat hij er met kerst toch bij kan zijn.
Mobiel Bankieren Kerst commercial
Credits
Met liefde
Bureau: JWT Amsterdam
Creatie: Henk Jantz, Edwin van Kuilenburg (Creatie), Bas Korsten (Executive Creative Director),
Peter van Vendeloo (Strategie)
Opdrachtgever: Johan van der Zanden, Louise Meijer (ING)
Mobiel Bankieren/Kerst
Bureau: JWT Amsterdam
Creatie: Dalischa de Kok, Marijn van der Meer (Creatie), Bas Korsten (Executive Creative Director), Peter van Vendeloo (Strategie)
Opdrachtgever: Johan van der Zanden, Louise Meijer (ING)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid