Overslaan en naar de inhoud gaan

ING appelleert aan emoties

Of het nu over voetbal of mobiel bankieren gaat, ING wil vooral emoties oproepen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit weekend lanceerde ING twee nieuwe campagnes: een ter activatie van voetbalsponsoring en een kerstcommercial voor mobiel bankieren. Nederlandstalige muziek is een belangrijk bindend element in de ‘Oranje is’-campagne van ING.

related partner content for mobile comes here

‘Zaterdag’ van Bløf begeleid de voetbalcommercial als aftrap van het komende voetbaljaar. ING is hoofdsponsor van de KNVB en wil laten zien dat het voetbal over de hele linie sponsort. ‘Van het vrouwenvoetbal tot de ballenjongens.’

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

In de kerstcommercial zet ING het wat dik aan met een cover van Willeke Alberti’s sentimentele ‘Samen zijn’. De film vertelt het verhaal van een jongen die zijn vliegtuig mist. Omdat hij zelf geen nieuw ticket kan betalen, doen zijn vrienden een duit in het zakje zodat hij er met kerst toch bij kan zijn.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits

Met liefde 

Bureau: JWT Amsterdam

Creatie: Henk Jantz, Edwin van Kuilenburg (Creatie), Bas Korsten (Executive Creative Director),  

Peter van Vendeloo (Strategie) 

Opdrachtgever: Johan van der Zanden, Louise Meijer (ING)

 

Mobiel Bankieren/Kerst 

Bureau: JWT Amsterdam

Creatie:  Dalischa de Kok, Marijn van der Meer (Creatie), Bas Korsten (Executive Creative Director), Peter van Vendeloo (Strategie)

Opdrachtgever: Johan van der Zanden, Louise Meijer  (ING)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in