Overslaan en naar de inhoud gaan

Coen Doolaard leidt mobiele afdeling MediaMonks

MediaMonks stelt Coen Doolaard aan als het nieuwe hoofd van de mobiele afdeling.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Doolaard komt over van XS2, waar hij verantwoordelijk was voor new business. Als Head of Mobile gaat Doolaard reclamebureaus vanuit een productieoogpunt adviseren over het vertalen van campagnes naar mobiele platforms.

MediaMonks won het afgelopen jaar ruim twintig prijzen met mobiele campagnes voor onder andere Adidas, Heineken en KLM. De vraag naar creatief mobiel werk zal volgend jaar alleen maar toenemen: 
Victor Knaap (algemeen direct MediaMonks):“Mobile is niet meer weg te denken uit ons werk als digitaal productiebureau.Het grootste deel van onze projecten heeft al een mobiel component en in Azië werken we veel aan mobile-first of mobile-only briefings. Coen gaat er namens ons voor zorgen dat the big idea van de bureaus waarmee we werken ook mobiel op de best mogelijke manier wordt doorvertaald.”

related partner content for mobile comes here

Mobiele Creativity
Creatief wordt mobile nog vaak gezien als een stap terug. Onterecht, vindt Doolaard:“Zelfs de simpelste telefoons en tablets beschikken tegenwoordig over functies die veel desktops nog missen. Als Head of Mobile help ik bureaus met inspiratie en kennis om van deze technieken gebruik maken. Mobile hoeft niet langer de digitale campagne in &;t klein te zijn. Door de mediumspecifieke eigenschappen van mobiele telefoons te benutten kunnen we campagnes maken die creatief meer recht doen aan het medium en vooral de manier waarop hoe we onze telefoons gebruiken. Voor veel merken is mobile relatief nog onbekend terrein, maar daar wil ik samen met de reclamebureaus verandering in brengen.”

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in