Overslaan en naar de inhoud gaan

Jeroen van Koningsbrugge typetje rebranding Overtoom

Vanaf 2014 gaat Overtoom, leverancier van producten voor kantoor, magazijn en werkplaats, van naam veranderen. De nieuwe naam Manutan…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

is verantwoordelijk voor de geïntegreerde rebrandingscampagne, die vandaag van start gaat met de online video ‘De sollicitatie’.

related partner content for mobile comes here

Bob de Haan is een nieuw typetje van Jeroen van Koningsbrugge. Hij is door Overtoom aangenomen om in de functie van Change Manager de nieuwe naam Manutan in heel Nederland bekend te maken, en alle veranderingen die dit met zich meebrengt in goede banen te leiden. ‘De komende maanden kan iedereen – online en in twee TV-commercials – volgen hoe Bob de Haan Overtoom helpt de verandering naar Manutan tot een succes te maken.’

Het typetje Bob de Haan ontwikkelde Jeroen van Koningsbrugge samen met Barry de Waal en Joris Verhaak (creatief team Canday) én met Draadstaal-regisseur Willem van der Vet. 

Begin november zette Overtoom een opvallende vacature uit, waarin het aangaf op zoek te zijn naar ‘een Change Manager die het nieuwe Overtoom sneller dan “Tuut!-Tuut!” in Nederland bekend zou maken’. Onderdeel van de zogenaamde zoektocht was ook een vacaturevideo, waarin CEO Ghislaine Duymelings Nederland om hulp vroeg bij het vinden van deze bijzondere veranderprofessional.

Jaren ‘80 commercial van Overtoom:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in