Overslaan en naar de inhoud gaan

Winnaars van Effective Mobile Marketing Awards bekend

Het Engelse Mobile Marketing Magazine organiseert elk jaar de Effective Mobile Marketing Awards. Deze awards gaan vooral om de resultaten…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Engelse organiseert elk jaar de Effective Mobile Marketing Awards. Deze awards gaan vooral om de resultaten in plaats de creatie, zoals dat bij Cannes Mobile het geval is. Dit jaar waren er meer dan 230 inzendingen binnengekomen. Onder andere merken als Specsavers, Tesco, EA games en Orange staan op de shortlist.

related partner content for mobile comes here

Vorige week zijn de winnaars per categorie bekend gemaakt:

Most Effective Mobile Couponing or Barcode Campaign
Winner: Manning Gottlieb OMD – Specsavers Hyper-local Sales
Highly Commended: i-movo – Coors Light Cold Caller Campaign

Most Effective Mobile Affiliate Campaign/Solution
Winner: TradeDoubler – Omni-Channel Affiliate Programme for The Body Shop

Most Effective Mobile Sales Promotion/Direct Response Campaign
Winner: Upstream – Megabolada Brazil 2012
Highly Commended: Millennial Media/Eagle Eye/Harvester – Mitchell & Butlers Harvester Passbook

Most Effective Campaign from a Mobile Operator
Winner: EE/Publicis Blueprint – Orange Exchange Magazine App
Highly Commended: Velti – Vodafone Freebie Rewardz

Most Effective Mobile CRM/Enterprise Messaging CampaignWinner: Brandtone – Credit for Torcida

Most Effective Location-based Service/CampaignWinner: MEC – Colgate Kumbh Mela

Most Effective mCommerce SolutionWinner: Mothercare/Demandware

Most Effective Mobile Application – b2bWinner: Warburtons/Golden Gekko – Red Insights

Most Effective Mobile Application – b2cWinner: The Mothercare App
Highly Commended: ASDA

Most Effective Mobile Travel & Tourism SolutionWinner: TUI Travel/AKQA/Aditi Technologies/Creator – MyThomson App
Highly Commended: MX Data – Tube Map App

Most Effective Tablet ApplicationWinner: Apptitude Media – British Journal of Photography iPad App
Highly Commended: EE/Publicis Blueprint – Orange Exchange Magazine App

Most Effective Social CampaignWinner: Initiative UK – Tesco Forget Me Not
Highly Commended: Tapit – Halo ‘Capture the Poster’

Most Effective Mobile Publishing SolutionWinner: Velti – 5ml

Most Effective Mobile Advertising Platform/NetworkWinner: Fiksu Mobile App Marketing Platform
Highly Commended: Qriously

Most Effective Mobile Advertising CampaignWinner: OMD UK/Intel – Intel Inside Live: TV Star In 30 Seconds
Highly Commended: OMD UK/Channel 4 – Tonight on 4 TV Guide

Most Effective Tactical Messaging CampaignWinner: Iris Mobile and Leo Burnett USA – George & Will Come to Life

Most Effective Mobile SiteWinner: Nimbletank
Highly Commended: Debenhams

Most Effective Mobile Augmented Reality Campaign/SolutionWinner: Nimbletank – Universal Music GRRR! Rolling Stones Album Launch
Highly Commended: Audi/Somo – Audi A3 iPad App

Most Effective Mobile Charity Campaign/SolutionWinner: OpenMarket/Open Fundraising – Open Fundraising’s Mobilise Platform

Most Effective Mobile Ticketing SolutionWinner: Corethree – Brighton and Hove Buses Mobile Ticketing

Most Effective Mobile Payment SolutionWinner: PKO Bank Polski – IKO Mobile Banking App

Zie ook de showreel:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in