Japanse Intervision-Razorfish herbenoemd
Intervision-Razorfish uit Tokio, voor 49 procent eigendom van Razorfish, verandert van naam en wordt Frontage-Razorfish.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Die aankondiging komt twee maanden nadat het grootste reclamenetwerk in Japan Dentsu,een 40-procents belang in Intervision nam. Intervision was vroeger volledig eigendom van Sony Corporation. Beide aandeelhouders Dentsu en Sony hebben nu besloten de naam te veranderen, meldt Adage. Frontage-Razorfish hoopt Sony’s breedband-activiteiten, Dentsu’s marketingkennis en Razorfish’s internetservices te combineren voor klanten als Sony Music Entertainment en Ajinomoto.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid