Overslaan en naar de inhoud gaan

Is de blouse online populair? Dan wordt het kledingrek blauw

Online buzz te zien in offline winkel.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Warenhuis Tyrers in het Engelse St. Helens heeft deze maand een digitaal kledingrek in de winkel staan.

related partner content for mobile comes here

Aan het kledingrek hangen verschillende stukken kleding. Boven deze stukken zijn grote bollen te zien, die zich met een blauwe kleur vullen. Hoe populairder het kledingstuk, hoe meer blauw in de bol.

Het kledingrek heeft een internetverbinding en het aantal likes op Facebook, Instagram en het aantal keer dat het product genoemd wordt op Twitter (met de hashtag ) zijn verantwoordelijk voor hoe blauw de ronde bol wordt

Britse telecomprovider O2 kwam met het digitalekledingrekidee op de proppen, nadat uit onderzoek bleek dat een op de vijf ondervraagden in het onderzoek geeft aan dat ze hun kledingkeuze laten afhangen van het feit hoe populair het op sociale media is.

;s First Digital Clothes Rail

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in