Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de beste Brabantse communicatieprojecten van de afgelopen 20 jaar

Wie verovert de 20e Bonk? Plus overzicht 20 jaar winnaars
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Brabantse prijs voor beste Communicatieprojecten, de Bonk, wordt dit jaar voor de 20ste keer uitgereikt door de Communicatieclub Bourgondië. Voor de juryprijs zijn drie projecten genomineerd. 

related partner content for mobile comes here

Voor de publieksprijs  kan tot 7 januari op de gestemd worden op een van de 15 nominaties,

2015

- bureau GiDesign met &;

- Scheepens met de dyslexie-app ;LEX&;

- met een herpositioneringscampagne voor de Bibliotheek Midden-Brabant. 

2014

Juryprijs: Gay Village, bureau Scheepens

Publieksprijs: Quiet 500, Eekelaar strategische vormgeving

2013

Juryprijs + publieksprijs

‘Weet je wat jij waard bent?’, Bex*communicatie, Opdrachtgever: ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid

2012

Effectief: &;Roze Maandag&;, Scheepens Reclameadviseurs, Opdrachtgever: TUE

Creatief: &;Toekomstdromen&;, Youngwork. Opdrachtgever: TUE

2011

Effectief: Ontmoeting met de Werkelijkheid’, Mercuur Communicatie, Tilburg. Opdrachtgever Veiligheidsregio Midden- en West-Brabant

Creatief: Home Sweet Home op SAS-3, Bureau Studio Boot. Opdrachtgever Stichting Woonbedrijf SWS.Hhvl

2010

Effectief: Paprika promotie in Nederland en Duitsland, Bureau & zo Marketing, Veldkamp Produkties, Son. Opdrachtgever: Groenten Fruitbureau Nederland, i.o.v. Europese Unie

Creatief: The Fifth Element, Communicatie B.V., Eindhoven. Bert Plantagie

2009

Effectief: Twee eeuwen Bossche Koek, De Rooi Pannen, Tilburg, Koekhuys Jan de Backer

Creatief: Helemall wel, helemall niet, Bex* Communicatie, opdrachtgever Referendumcommissie

2008

Effectief: TITUS, Award Communications, ‘s-Hertogenbosch. Opdrachtgever Titus Brandsma college

Creatief: TNO corporate campagne, credo.creatie, Eindhoven. Opdrachtgever TNO

2007

Effectief: Jaar van het Gebed, Beelenkamp Ontwerpers, Tilburg. Opdrachtgever: Bisdom van ‘s-Hertogenbosch

Creatief: Mooiste Plekje, Edhv, Eindhoven. Opdrachtgever: Woonbedrijf Eindhoven

2006

Effectief: De Geur van Succes, Referro, Oisterwijk. Opdrachtgever: Pulse Business Solutions

Creatief: Floris van Bommel-campagne, vOsch communicatie-adviesbureau, Oisterwijk. Opdrachtgever: Schoenfabriek Van Bommel

2005

Effectief: Schoenfabriek Van Bommel, vOsch communicatie-adviesbureau, Oisterwijk. Opdrachtgever: Schoenfabriek Van Bommel

Creatief: Maaltijdpuzzel Amarant,  HCG Grafigroep, Waalwijk. Opdrachtgever Amarant

2004

Effectief: Martie Dekkers Advertising Agency, Koudijs Buro voor ontwerpen. Opdrachtgever: Ballast Nedam/ Bonheur Horeca Groep                                             

Creatief: Schoenfabriek Van Bommel, vOsch Communicatie -adviesbureau

2003

AEX Menu, Koudijs buro voor ontwerpen. Opdrachtgever: Auberge du Bonheur

2002

Bureau: Datagold, Rotterdam. Opdrachtgever: Efteling

2001                     

Bureau: Scheepens reclame adviesbureau, Tilburg. Opdrachtgever: HaVeP

2000

Bureau: vOsch communicatie-adviesbureau. Opdrachtgever: Schoenfabriek Van Bommel

1999                     

Gezondheid telt! Bureau: Commpanion, Moergestel. Opdrachtgever: Dumeco

1998     

Bureau: Capital Advertising, ‘s-Hertogenbosch. Opdrachtgever: Gemeente Tilburg

1997                     

Bureau: Commpanion, Moergestel. Opdrachtgever: Lekker en laag

1996     

Bureau: HSBT Mediagroep. Opdrachtgever: TWM.

 

Foto: Communicatieclub Bourgondië

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in