Overslaan en naar de inhoud gaan

Mindshakes komt met teasercampagne Stories that Stick

Het online mediamerk slaat de handen ineen met reclameduo Michael Middelkoop en Sharif Abdel Mawla.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met deze campagne legt Mindshakes de focus op de journalistieke kwaliteit van de content en wat dat kan doen met de doelgroep. De ‘Stories that Stick’ zijn de interessante verhalen die Mindshakes zo uniek maken en er voor zorgen dat je de verhalen wilt delen met je vrienden. Deze langlopende campagne wordt geïntroduceerd via social en digital.

related partner content for mobile comes here

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.


Snackbar 


Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.


Bushalte 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.


Thuis 

Michael Middelkoop en Sharif Abdel Mawla hebben elkaar acht jaar geleden leren kennen tijdens hun studie Media & Cultuur aan de UvA. Na allebei hun carrière onafhankelijk van elkaar te zijn begonnen, besloten de twee in 2010 samen te gaan werken. Sindsdien werken ze voor verschillende reclamebureaus in Nederland en België, waar ze concepten en campagnes bedenken voor nationale en internationale merken.

Mindshakes als het nieuwe online mediamerk van Mediahuis Nederland.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in