Overslaan en naar de inhoud gaan

Lewis hakt PR van zijn naam af

Nieuwe huisstijl moet geïntegreerd aanbod uitdrukken
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Pr-bureau mogen we het niet meer noemen na de relaunch die Lewis PR vandaag bekend maakt. Het bureau haalt PR van zijn naam af en presenteert zich met een als full service marketingbureau. Het begeleidt de klant daarbij, zo laat het weten door het hele marketingproces: van lead tot koop.

related partner content for mobile comes here

De rebranding vaan Lewis volgt op forse investeringen en groei in digital, research en advertising services en moet het geïntegreerde aanbod benadrukken. Ceo en oprichter Chris Lewis. ‘In de afgelopen drie jaar hebben we geïnvesteerd in organische en anorganische groei om de skills te bieden die klanten nodig hebben in een digitale toekomst.’

De nieuwe merkidentiteit weerspiegelt de bredere propositie van Lewis, aldus de oprichter en naamgever. ‘Het drukt onze visie voor een nieuw soort agentschap gebouwd voor de toekomst van de communicatie.’

Volgens Lewis is dat ideale model er een van netwerken, met teams gespecialiseerd in PR, digital, marketing en advertising. 

Nieuw:

Oud:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in