Overslaan en naar de inhoud gaan

Zoover brengt media-verkoop onder bij Semilo

De samenwerking omvat de websites, mobiele sites en apps van Weeronline.nl en Zoover.nl.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Semilo zal specifieke display, native en video producten gaan verkopen aan bureaus en adverteerders. Zo is inmiddels het native product nVision geïmplementeerd op beide sites en kunnen adverteerders ook met videocommercials ‘zendtijd’ inkopen.

related partner content for mobile comes here

Jeroen Waterreus, sales manager van Zoover Media: &;We werken al zo’n anderhalf jaar naar tevredenheid met Semilo in een los-vast constructie en vonden het nu tijd om de samenwerking officieel te bevestigen middels een overeenkomst.&;

Semilo, gespecialiseerd in native- en programmatic advertising, is blij met het intensiveren van de samenwerking. &;Met Zoover en Weeronline breiden we ons portfolio uit met twee belangrijke titels, waarbij we native en display proposities op relevante wijze en met de nodige schaal kunnen aanbieden&;, aldus Hans Caspers, eigenaar van Semilo.

Zoover is actief in 25 landen en is de best bezochte website binnen de reisbranche in Nederland. Met een uniek bereik van ruim 1,6 miljoen en 65 miljoen impressies per maand is het  de website voor de reislustige consument. Onderdeel van Zoover Media is Weeronline met een uniek bereik van ruim 1,9 miljoen impressies per maand.
 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in