Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken maakt We are Pi tot wereldwijd lead agency voor Desperados

Het Amsterdamse bureau gaat het merk gezicht geven in 85 markten over de hele wereld.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Desperados is een van de grootste en snelst groeiende internationale biermerken in het Heineken assortiment. We Are Pi gaat met het Desperados brand team werken aan communicatie met &;een focus op digitale ervaringen en sociale activaties&;.

related partner content for mobile comes here

Het Desperados account zat hiervoor bij Wieden + Kennedy Amsterdam. Een heroriëntatie werd in gang gezet na de breuk tussen Heineken en bureau die deze zomer plaatsvond. Wieden + Kennedy Amsterdam sleepte kort daarop het in de wacht van het Amerikaanse bierconcern Anheuser-Busch Inbev.

Met de keuze voor We Are Pi heeft Desperados nu nieuw onderdak gevonden. Walter Drenth, Heineken&;s senior director Global Brands International: &;We waren op zoek naar een creatieve partner met diepgaande kennis van de doelgroep en de gedurfde houding die bij het merk past. We zijn ervan overtuigd dat We Are Pi een perfecte aansluiting heeft op onze merkfilosofie.&;

Alex Bennett-Grant, MD & mede-oprichter van We Are Pi: &;We altijd op zoek naar samenwerking met thought leaders die de wereld vooruit willen bewegen. Desperados heeft die eigenschap in overvloed.&;

De aanstelling van We Are Pi als lead agency wordt met onmiddellijke ingang van kracht. Het bier met tequila smaak is beschikbaar in 85 markten over de hele wereld die alle vanuit Amsterdam bediend worden. We Are Pi werkt verder voor Heineken, Coca-Cola, Under Armour, Lego, Wrangler, Kipling, TED Conferences en Paddy Power.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in