Overslaan en naar de inhoud gaan

Mobile Wave 2015: show me the money

De derde editie van DDMA Mobile Wave staat in het teken van de opbrengsten van mobile.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een gezelschap van mobile experts spreekt over diverse onderwerpen, van mobile advertisement en commerce tot een non profit initiatief voor opstandelingen. 

related partner content for mobile comes here

De DDMA commissie Mobile heeft dit maal gekozen voor het thema ‘Show me the money’. Joost Verbiesen, online & mobile service marketeer bji Eneco, vertelt over hoe de Eneco klanten service bied met de app  en daarmee kosten bespaart. Olivia Harvey, mobile solutions specialist bij Google, zal uitleggen hoe de wereld geld verdient aan mobile advertisement en commerce.

Vanuit een heel ander perspectief laat Associate Professor aan de TU Delft Johan Pouwelse zien hoe een offline Mesh netwerk essentiële videocontent verspreidt in crisis. Tot slot zal Jorik Dopmeijer, Head of Product van NU.nl, vertellen hoe NU.nl gepersonaliseerde content corsschannel gaat aanbieden aan gebruikers. 

Aanmelden kan .

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in