
Coca-Cola start de campagne om te proberen ‘mensen te inspireren om iets onbaatzuchtigs voor een ander te doen en zo de kerstgedachte weer tot leven te brengen’.
De kerstcampagne met als thema ‘Make someone happy’ staat daarom in het teken van het blij maken van familie, vrienden of vreemden door hen samen te brengen en iets aardigs voor elkaar te doen. De ‘Make someone happy’ commercial was 6 december voor het eerst op de Nederlandse televisie te zien.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensAndere campagne-uitingen: een ‘digitale huiskamer’ van de Kerstman op coca-cola.nl waar mensen wensen voor ‘hun helden’ kunnen achterlaten. Enkele wensen zal het frisdrankmerk in vervulling laten gaan.
Daarnaast is een limited edition Coca-Cola fles met strik te koop. Coca-Cola: ‘De strik staat symbool voor een vriendelijk gebaar waarmee je iemand anders blij maakt’.
Daarnaast zal het merk actief op sociale media zijn met #HappyXmas.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee