Overslaan en naar de inhoud gaan

Coca-Cola wil dat je iemand anders blij maakt met kerst

Vandaar de nieuwe kerstcampagne ‘Make someone happy’.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Coca-Cola start de campagne om te proberen ‘mensen te inspireren om iets onbaatzuchtigs voor een ander te doen en zo de kerstgedachte weer tot leven te brengen’.

related partner content for mobile comes here

De kerstcampagne met als thema ‘Make someone happy’ staat daarom in het teken van het blij maken van familie, vrienden of vreemden door hen samen te brengen en iets aardigs voor elkaar te doen. De ‘Make someone happy’ commercial was 6 december voor het eerst op de Nederlandse televisie te zien.

Andere campagne-uitingen: een ‘digitale huiskamer’ van de Kerstman op coca-cola.nl waar mensen wensen voor ‘hun helden’ kunnen achterlaten. Enkele wensen zal het frisdrankmerk in vervulling laten gaan.

Daarnaast is een limited edition Coca-Cola fles met strik te koop. Coca-Cola: ‘De strik staat symbool voor een vriendelijk gebaar waarmee je iemand anders blij maakt’.

Daarnaast zal het merk actief op sociale media zijn met

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in