Overslaan en naar de inhoud gaan

Plus Supermarkten naar J. Walter Thompson Amsterdam

De retailer werkte vanaf 2012 samen met het opgedoekte Doom&Dickson.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

J. Walter Thompson Amsterdam heeft samen met Plus de nieuwe marketing- en communicatiestrategie van de supermarktketen ontwikkeld. Er wordt nu gewerkt aan de nieuwe reclamecampagne.

related partner content for mobile comes here

Bas Snetselaar, manager Formule & Communicatie, zegt dat Plus momenteel &;de hardst groeiende supermarktorganisatie van Nederland&; is. &;We zijn ambitieus en willen de beste supermarkt van Nederland worden. We zijn ervan overtuigd dat J. Walter Thompson Amsterdam hier zowel strategisch als creatief een bijdrage aan kan leveren.&;

Budi Gonzalez de Chaves, Business Director bij J. Walter Thompson Amsterdam: &;Plus is een fantastische supermarkt. Dat weten nog veel te weinig mensen. Ze heeft een heel mooie, onderscheidende en relevante plek in de markt. En ze zijn bloedfanatiek in hun streven om elke dag nog beter te worden. We gaan met veel plezier en energie aan de slag om PLUS te helpen hun enorme ambities te verwezenlijken.&;

In vertrok Plus Retail als klant bij Doom&Dickson. Het bleek meteen ook het einde van het bureau. kondigde Doom & Dickson aan dat per 1 oktober de bedrijfsactiviteiten te staken. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in