Overslaan en naar de inhoud gaan

Marc Verschoor coo ZenithOptimedia

Hij is per 1 december begonnen als chief operating officer
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met de komst van Verschoor (40) wordt er binnen de directie van ZenithOptimedia niet langer onderscheid gemaakt in mediumtypen. Dat moet de samensmelting tussen de verschillende teams en disciplines versnellen. Door deze aanstelling van verschoor richt ceo Linda Boks zich meer naar op klanten en extern. Joost de Bruijn blijft als CFO het derde directielid.

related partner content for mobile comes here

Verschoor was coo bij Platform161 en 161Media, waarbij de focus op programmatic digital marketing en de daaraan gekoppelde strategieën lag. Voordat hij bij Platform161 werkte, was hij als marketing director actief in de entertainmentindustrie, onder meer bij Sony Music en The Entertainment Group.

Verschoor: &;Adverteerders verwachten een mediastrategie waarbij off- en online naadloos op elkaar aansluiten en elkaar versterken. We hebben alle ingrediënten in huis, aan mij de taak om de juiste mix te vinden en hiermee de business van onze klanten te laten groeien.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in