Overslaan en naar de inhoud gaan

Hans Hagenaars naar VODW

'Bijzondere aandacht voor fact based marketingstrategieën en –organisaties, omnichannel en het verhogen van de financiële kennis van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hans Hagenaars, tot eind vorig jaar Directeur Particulieren van ING Nederland en in , heeft zich vanaf 1 oktober 2015 parttime verbonden aan adviesbureau VODW als &;chief challenger&;.

Transformatie
Hagenaars is als expert en klankbord inzetbaar bij vraagstukken op het gebied van strategie, marketing en organisatie binnen de financiële sector. ‘VODW wil met de uitgebreide ervaring van Hagenaars een extra toegevoegde waarde kunnen bieden aan zijn opdrachtgevers’, zo licht het bureau toe. ‘Bijzondere aandachtspunten daarbij zijn het ontwikkelen van fact based marketingstrategieën en –organisaties, omnichannel distributiebeleid en het verhogen van de financiële kennis van consumenten.’

related partner content for mobile comes here

Aan VODW zijn inmiddels 100 professionals verbonden. Het bureau positioneert zich als ‘dé aanjager van digitale transformatie bij grote ondernemingen op het kruispunt van customer centric denken en doen, marketingtechnologie en innovatieve organisatievormen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in