Gezonde snoep
Leaf (bekend van Sportlife, Venco en RedBand) brengt 'gezond' snoep op de markt. Hun 'Truly' is premium gepositioneerd. Leaf hoopt ermee…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Maar als Leaf lekker snoep kan maken met veel minder suiker, waarom verkopen ze dan nog ongezondere snoep? Nemen ze de groeiende bezorgdheid van consumenten om hun gezondheid wel serieus genoeg?
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Als ze niet snel hun business over de volle breedte gezonder maken, zullen ze over pakweg tien jaar misschien wel eens helemaal out-of-business kunnen zijn.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSSnack- en snoepmomenten zullen dan serieus overgenomen zijn door categorieën die veel geloofwaardiger 'gezondheid' kunnen claimen.
Denk aan zuivel, granen, noten, fruit, vruchtgroenten, drinks en soepen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid