Overslaan en naar de inhoud gaan

Research Keurmerkgroep sponsort onderzoek Sire

De Research Keurmerkgroep gaat Sire sponsoren. De Research Keurmerkbureaus gaat onderzoek voor de Sire-campagnes uitvoeren.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De afspraak geldt voorlopig voor drie jaar. Veel van de gevoerde campagnes van Sire worden begeleid met marktonderzoek om ook naar de burgers, opinieleiders en besluitvormers duidelijk te maken wat de effecten van de gevoerde campagnes zijn geweest. In het verleden benaderde de stichting daarvoor ad-hoc een onderzoekbureau dat vervolgens 'om niet ' het onderzoek uitvoerde, net zoals alle andere betrokken partijen 'om niet ' aan dit initiatief meewerken.

related partner content for mobile comes here

Sire-directeur Adri de Vries licht toe: 'Dit is een fantastisch initiatief. Het betekent dat er continuïteit komt in de wijze waarop de campagnes begeleid worden door onderzoek. Dat maakt ons werk nog professioneler.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in