Research Keurmerkgroep sponsort onderzoek Sire
De Research Keurmerkgroep gaat Sire sponsoren. De Research Keurmerkbureaus gaat onderzoek voor de Sire-campagnes uitvoeren.
De afspraak geldt voorlopig voor drie jaar. Veel van de gevoerde campagnes van Sire worden begeleid met marktonderzoek om ook naar de burgers, opinieleiders en besluitvormers duidelijk te maken wat de effecten van de gevoerde campagnes zijn geweest. In het verleden benaderde de stichting daarvoor ad-hoc een onderzoekbureau dat vervolgens 'om niet ' het onderzoek uitvoerde, net zoals alle andere betrokken partijen 'om niet ' aan dit initiatief meewerken.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Sire-directeur Adri de Vries licht toe: 'Dit is een fantastisch initiatief. Het betekent dat er continuïteit komt in de wijze waarop de campagnes begeleid worden door onderzoek. Dat maakt ons werk nog professioneler.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid