Wat shoppers doet shoppen (en thuis houdt)
Nat weer, stijgende rente: het zijn populaire excuses van retailers voor slechte verkoopresultaten.
Ten onrechte, aldus onderzoek naar Britse winkelgewoonten. Slechts 22 procent gaat minder shoppen bij hogere rente, slechts 12 procent wordt gestopt door regen - 23 procent gaat juist meer winkelen als het regent.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Hitte is voor 50 procent van de Britten wel een reden om niet te gaan.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaDe grootste invloed op winkelgewoonten hebben geld en schoolvakanties; 40 procent mijdt shoppen met kinderen, 22 procent vindt het juist een leuke vakantie-activiteit. En ondanks het toenemend aantal online shoppers blijft het echte werk populair: 68 procent bezoekt de lokale winkelstraat minstens een keer per week.
Bron: Marketingweek
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid