Overslaan en naar de inhoud gaan

Wat shoppers doet shoppen (en thuis houdt)

Nat weer, stijgende rente: het zijn populaire excuses van retailers voor slechte verkoopresultaten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ten onrechte, aldus onderzoek naar Britse winkelgewoonten. Slechts 22 procent gaat minder shoppen bij hogere rente, slechts 12 procent wordt gestopt door regen - 23 procent gaat juist meer winkelen als het regent.

related partner content for mobile comes here

Hitte is voor 50 procent van de Britten wel een reden om niet te gaan.

De grootste invloed op winkelgewoonten hebben geld en schoolvakanties; 40 procent mijdt shoppen met kinderen, 22 procent vindt het juist een leuke vakantie-activiteit. En ondanks het toenemend aantal online shoppers blijft het echte werk populair: 68 procent bezoekt de lokale winkelstraat minstens een keer per week.

Bron: Marketingweek

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in