Overslaan en naar de inhoud gaan

Fontys start opleiding voor creatieve industrie

Vanaf studiejaar 2008-2009 begint Fontys Bedrijfshogeschool in Tilburg met een nieuwe hbo-bacheloropleiding communicatie. De nieuwe…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vanaf studiejaar 2008-2009 begint in Tilburg met een nieuwe hbo-bacheloropleiding communicatie. De nieuwe opleiding richt zich op conceptontwikkeling van media-, event- en entertainmentproducten. De bedrijfshogeschool van Fontys speelt hiermee in op de behoefte aan talent voor de creatieve industrie.

related partner content for mobile comes here

De nieuwe opleiding is een differentiatie van hbo-bacheloropleiding Communicatie, International Event, Music & Entertainment Studies (CO-IEMES). Afgestudeerden van de nieuwe opleidingsvariant mogen beschouwd worden als communicatiedeskundigen die onder meer in staat zijn om nieuwe formats te bedenken voor radio- en tv programma’s en concepten voor beurzen, congressen en andere evenementen.
Het is de bedoeling dat de studenten terechtkomen bij productiebedrijven, televisieproducenten, culturele ondernemingen zoals theaters en schouwburgen, evenementen-, beurs- en congresbureaus en internetbedrijven.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in