Fusiekranten met campagne ‘Ben Benieuwd’
De krantentitels die betrokken zijn bij de PCM/Wegener-fusiekrant starten een campagne onder de titel ‘Ben Benieuwd'.
Dit motto heeft enerzijds een wat afwachtende houding in zich, die sommige lezers hebben, en anderzijds juist een nieuwsgierige invalshoek. Doel is de afwachtende houding om te zetten in positieve nieuwsgierigheid. Er is gekozen voor een persoonlijke invalshoek met echte lezers, die een echte vraag hebben over de nieuwe krant. Het Rotterdamse reclamebureau Het Stormt is verantwoordelijk voor de campagne.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In juni komt er ook een website: benbenieuwd.nl. Bij de plannen zijn de dagbladen Algemeen Dagblad, Rotterdams Dagblad, Rijn & Gouwe, De Dordtenaar, Haagsche Courant, Utrechts Nieuwsblad, Goudse Courant en Amersfoortse Courant betrokken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid