The vanity of search
Collega Search Champ Buzz Bruggeman heeft een leuke posting over een onderwerp dat hem mateloos intrigeert: What's in a vanity search...or…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Collega Search Champ Buzz Bruggeman heeft een leuke posting over een onderwerp dat hem mateloos intrigeert: What's in a vanity search...or why are the numbers so far off....
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Ofwel, hoe komt het toch dat wanneer je je eigen naam invoert bij Google en MSN dat de verschillen in de hoeveelheid resultaten zo verschillende zijn? En hoe komt het dat je slechts een klein deel te zien krijgt?
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSWil je zelf egosurfen, dan hebben wij hiervoor een leuke website gevonden: preople.com
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid