Folderbombardement


Zeker na een weekje afwezigheid wordt de aanslag op het milieu en de brievenbus weer helemaal duidelijk. Behalve de reguliere post is alles ouderwets geroep en geschreeuw om aandacht. De een al harder dan de ander, alsof social media, mobile marketing, augmented reality en QR codes helemaal niet bestaan.
Niks nieuwe media.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSTraditionele retail piept en kraakt, maar beweegt niet. De teloorgang van de branche wordt voor het gemak, in ieder geval ten dele, maar toegeschreven aan nieuwe media. Ondertussen gaat het folderbombardement gewoon door. Hoezo zoeken naar toegevoegde waarden en onderscheidend vermogen door gebruik te maken van die nieuwe media. Waarom zou je een QR code in je folder of flyer laten verwijzen naar je mobiele webshop, extra informatie of speciale aanbieding? Te druk zeker om de volgende ‘pakkende’ folder te produceren en over de moderne consument uit te storten?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidhttps://uxmag.com/readers/googletranslate