Overslaan en naar de inhoud gaan

Folderbombardement

Soms overweeg ik opnieuw een Ja/Nee sticker op mijn brievenbus te plakken. Helaas is dat voor mensen in het marketing- en reclamevak…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zeker na een weekje afwezigheid wordt de aanslag op het milieu en de brievenbus weer helemaal duidelijk. Behalve de reguliere post is alles ouderwets geroep en geschreeuw om aandacht. De een al harder dan de ander, alsof social media, mobile marketing, augmented reality en QR codes helemaal niet bestaan.

related partner content for mobile comes here

Niks nieuwe media.

Traditionele retail piept en kraakt, maar beweegt niet. De teloorgang van de branche wordt voor het gemak, in ieder geval ten dele, maar toegeschreven aan nieuwe media. Ondertussen gaat het folderbombardement gewoon door. Hoezo zoeken naar toegevoegde waarden en onderscheidend vermogen door gebruik te maken van die nieuwe media. Waarom zou je een QR code in je folder of flyer laten verwijzen naar je mobiele webshop, extra informatie of speciale aanbieding? Te druk zeker om de volgende ‘pakkende’ folder te produceren en over de moderne consument uit te storten?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
bipin

https://uxmag.com/readers/googletranslate

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in