Overslaan en naar de inhoud gaan

Embassy of Dutch Creativity: inmiddels 45 partijen aangesloten

Het is de derde editie van de Nederlandse creatieve handelsmissie tijdens het Cannes Lions Festival.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De handelsmissie is vanuit Topteam Creatieve Industrie officieel aangemerkt als strategische beurs. In een centrale club aan het strand vinden gedurende de hele week bijeenkomsten, events en feesten plaats.

Vijf organisaties bundelen hiervoor hun krachten: ADCN, Dutch Digital Agencies & Dutch Digital Design, IAA Nederland, Orange Lions en de VEA. Een brede alliantie van ambassadeurs op het gebied van Nederlandse creativiteit vertegenwoordigt de Embassy of Dutch Creativity: van reclame, digital en design tot aan audio en film. Op de nieuwe locatie, Long Beach, haken ook bestaande events aan.

related partner content for mobile comes here

Aangesloten partijen

De partijen die zich tot nu toe als ambassadeurs hebben aangemeld zijn: ACHTUNG! mcgarrybowen, Addikt, Boomerang Agency, Born05, BSUR, Burst, Capitola, Circus Family, Code d'Azur, CZAR, DDB & Tribal Amsterdam, DEPT, Dog and Pony, Energize, Kaliber, Mirabeau, New Amsterdam, Superhero Cheesecake, This Page, The Freeforce, WeFilm, Soundcircus en The Valley.

Onder de partners zijn Adformatie, Amp, BNO, Buma Cultuur, Cake Film, Creative Holland, Emerce, Fonk Magazine, Gemeente Amsterdam, Lowres, Made.for.Digital, Marketing Tribune, Nederlandse Ambassade in Frankrijk, RA*W, Result, Society of Digital Agencies (SoDA), Tiny Riot en The Next Web (TNW). 

Er is nog beperkt ruimte voor participatie in het programma als het gaat om inhaken met events, als ambassadeur of partner als merk of organisatie. Geïnteresseerden kunnen contact opnemen met Marieke Dekkers: mail@metmarieke.nl

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in