Overslaan en naar de inhoud gaan

Alfred maakt internationale campagne voor Omoda

Omoda danst het voorjaar in met nieuwe merkcampagne
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De nieuwe internationale merkcampagne laat volgens Alfred 'op zeer fashionable wijze' zien dat iedereen met schoenen van Omoda zich even een ander mens voelt. Bezegeld met de nieuwe pay-off 'New shoes, new you'.

related partner content for mobile comes here

De campagne trapt af met een online film die in verschillende varianten ook op TV wordt uitgezonden. Het is het eerste creatieve werk voor Omoda van Alfred International. Het bureau is verantwoordelijk voor strategie, concept en productie.

Het familiebedrijf in schoenenmode uit Zeeland specialiseert zich in het midden- en hoger segment door shoe fashion toegankelijk te maken voor het grote publiek. Omoda groeit stevig in bricks én in clicks en vierde onlangs het tienjarig jubileum van de webshop. Met de nieuwe campagne wil Omoda deze groei extra stimuleren. 

De muziek in de film is van Jain, een Frans muzikaal talent dat afgelopen winter op Eurosonic nog een EBBA-award won.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in