Overslaan en naar de inhoud gaan

Hammerfest maakt bewustzijnscampagne rond seksueel geweld

#GEENZIN moet seksueel geweld tegen jongens bespreekbaar maken.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De campagne rich zich speciaal op seksueel geweld tegen jongens (13-18 jaar). In Nederland zijn naar schatting .

related partner content for mobile comes here

De campagne is een initiatief van Qpido; het expertisecentrum in Amsterdam, gericht op het seksueel gezond en veilig opgroeien van jongeren. Reclamebureau Hammerfest is verantwoordelijk voor de creatie en uitvoering. 

Praat erover


De boodschap van de campagne is: praat erover. De boodschap wordt uitgedragen met een korte commercial, waarbij seksueel geweld in de sport is gekozen als haakje.  wordt volledig online ingezet en richt zich op Amsterdam, getuige ook de camapgnewebsite 

wordt volledig online ingezet en richt zich op Amsterdam, getuige ook de camapgnewebsite 

Jongens kunnen zich via de campagnewebsite melden bij Qpido. Jongens uit Amsterdam kunnen begeleiding vragen van Qpido, jongens uit andere delen van het land wordt aangeraden om met een vertrouwenspersoon in gesprek te gaan en eventueel een hulptraject in gang te zetten.  

Credits:

Reclamebureau: Hammerfest 
Creative Director: Guy Lokhoff
Account Director: Baba Touré
Strategy & Copy: Lisanne van Schie 
Executive Producer: Deniz Alkac
Director: Joren Molter
Director of Photography: Roy van Egmond
Art Director: Esra Ghilane
Editor: Maarten Ernest
Grading & concept: Leon Visser
Sound Design: Fabian Ort
Music: Hans Nieuwenhuijsen
Producer: Melle Bloemer 
Productie maatschappij: Bruut Amsterdam
Digital design en development: LamaLama

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in