Overslaan en naar de inhoud gaan

True sluit aan bij Only Creative Entrepreneurs

Het bureau vult QiOnly en De Combinatie van Factoren aan met eigen specialismen
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Creatief bureau True maakt voortaan deel uit van de bureaugroep Only Creative Entrepreneurs. True is het derde creatieve bureau in de groep, naast QiOnly en De Combinatie van Factoren.

related partner content for mobile comes here

Bureaus vullen elkaar aan
De bureaus vullen elkaar aan met verschillende specialismen, maar blijven ook zelfstandig werken. QiOnly is specialist in creative marketing en De Combinatie van Factoren houdt zich bezig met merkactivaties op het snijvlak van salesresultaat en merkbeleving. True specialiseert zich al 8 jaar in het maken van geïntegreerde campagnes voor merken als Rabobank, Calvé en Centraal Beheer.

In de nieuwe constructie blijft True zelfstandig en werken voor de eigen opdrachtgevers. De dagelijkse leiding blijft dan ook in handen van Robert Jan de Groot (Commercieel Directeur) en Jeroen Ritsema (Creatief Directeur).

Heerlijke stap voorwaarts
Jeroen Ritsema: 'Het is voor True een heerlijke stap voorwaarts. Door ons aan te sluiten bij een onafhankelijke groep met dezelfde creatieve, ondernemende geest als wij, willen we de groei doorzetten.' 

Michael van Kerkwijk, directeur en mede-eigenaar van Only Creative Entrepreneurs: 'De mensen binnen onze groep delen een vergelijkbaar DNA. We geloven  dat ondernemerschap en creativiteit elkaar moeten versterken. Wij passen niet in een traditioneel hokje, maar we passen wél uitstekend bij elkaar. We kunnen elkaar aanvullen, uitdagen en inspireren. Onze ambitie is om onze groep nog sterker te laten groeien. Autonoom, maar ook met acquisities.'

from on .

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in