Overslaan en naar de inhoud gaan

Doek valt voor Holy Cow!

De rechtbank in Haarlem heeft het faillissement uitgesproken van dm-bureau Holy Cow! in Zaandam.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Door het faillissement verliezen zeven mensen hun baan. De zaak bestond sinds 2005. Mede door de economische recessie kreeg het bedrijf het moeilijk. 'Niet dat klanten wegliepen, we hebben zelfs nieuwe klanten weten binnen te halen. Maar over de hele linie liepen de bestedingen terug,' aldus directeur Frans Reichardt: 'In ons nog jonge bestaan is ons weerstandsvermogen te gering gebleken om deze periode van grote druk op bestedingen en marges te kunnen overbruggen.'

related partner content for mobile comes here

Holy Cow! werkte voor klanten als Cordaid, Friesland Bank, Sanoma en Univé. Een nieuw bureau opzetten ligt voor Reichardt niet voor de hand. In plaats daarvan wil hij zich gaan richten op het adviseren van bedrijven en het uitvoeren van projecten. Reichardt is een bekende in de wereld van direct marketing. Hij is onder meer schrijver van het boek 'Strategisch Testen in Direct Marketing', van 2005.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in