Coveritlive: Digitaal Willen We Allemaal
Vandaag twitteren mijn collega's en ik vooral over het congres Digitaal Willen We Allemaal, georganiseerd door 3MO en Tijdschrift voor…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Vandaag twitteren mijn collega's en ik vooral over het congres Digitaal Willen We Allemaal, georganiseerd door 3MO en Tijdschrift voor Marketing. Met CoveritLive kun je er ook een beetje bij zijn.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Rode draad vandaag: de digitale uitdaging.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSSprekers zijn onder andere Nils Andres (Brand Science Institute), Steven van Belleghem (Insites Consulting) en Roy Scheerder van KLM. En de marketeers van De Nationale Postcodeloterij, Hema, Philips Health Care, ID&T en Monsterboard zullen hun cases presenteren. Nils Andres trapt af om 10.15 uur.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid