Overslaan en naar de inhoud gaan

JCDecaux nieuwe hoofdsponsor ADCN

JCDecaux wordt de nieuwe hoofdsponsor van de ADCN.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Commercieel directeur Bart de Vries (links op de foto) geeft aan dat JCDecaux hiermee het grote belang van creativiteit in communicatie in het algemeen en voor buitenreclame in het bijzonder wil onderstrepen. De inzet van de samenwerking is 'de vele creatieve mogelijkheden van het medium buitenreclame onder de aandacht te brengen.'

related partner content for mobile comes here

JCDecaux verbindt zich voor twee jaar aan de ADCN. De vorige twee hoofdsponsors - PCM Media en RAB - waren steeds slechts een jaar aan de art directors club verbonden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in