Overslaan en naar de inhoud gaan

MWG AMMA 2010: 36 nominaties

De nominaties voor de 12 categorieën van de AMMA 2010 zijn bekend. Van de 116 ingezonden cases zijn er 36 genomineerd.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nominaties voor de Beste Mediastunt, Beste Media-/Middelenstrategie, Beste Single Mediastrategie, Beste Media-innovatie, Beste Interactieve Mediastrategie, Media-adverteerder van het jaar en Mediabureau van het jaar zijn bepaald door de hoofdjury onder leiding van juryvoorzitter Jan Knaap. De hoofdjury koos de genomineerden en winnaars uit de shortlists die per categorie door 7 specialistenjury’s waren samengesteld.
Voor het eerst werden ook de nominaties in de categorieën Carl Lipp-prijs en Exploitant van het jaar, met behulp van de resultaten van een online enquête, door de hoofdjury bepaald.
De nominaties voor de Hans du Chatinier-prijs voor studenten en voor professionals zijn gekozen door een aparte vakjury.
De genomineerden voor het YIM Mediatalent van het jaar zijn door een jury gekozen tijdens een workshop waarin de deelnemende mediatalenten een ‘real life’ case voor Van Dobben (Royaan) moesten maken en presenteren.

related partner content for mobile comes here

De genomineerden van de MWG AMMA Awards 2010 zijn:

Beste Media-/Middelenstrategie
Tuinbouw its alive (De Media Maatschap)
TVOH Vodafone (OMD)
Volkswagen Rijbewijs (MTV Networks)

Beste Single Mediastrategie
Dichter op je huid (M2Media)
Donorweek online kickoff (Sanoma Digital)

Beste Interactieve Mediastrategie
80000 Fa Glamour Girls (MEC)
Dichter op je huid (M2Media)
Sonos All over your house (Brandwebbing)
TVOH interactief (OMD)

Beste Mediastunt
3D projection mapping (Starcom)
Centraal Beheer Achmea (DDB)
Vodafone F1 op Schiphol (Schiphol Media)

Beste Media-innovatie
3D projection mapping (Starcom)
KPN iTV Pauzeknop – Mindshare/MediaMonks/RTL

Media-adverteerder van het jaar
PepsiCo (OMD)
Vodafone (OMD)

Mediabureau van het jaar
Initiative
Mindshare
OMD

YIM Mediatalent van het jaar
Johannes van Maanen (OMD)
Robbert Uges (MPG)
Wendy van Eis (MEC)

Hans du Chatinier-prijs voor professionals
Het Mediabrein (Sanoma Uitgevers, Neurensics)
Inzicht social media (Hyves, Metrixlab)
Media Efficiency panel (Google Nederland, GfK)

Hans du Chatinier-prijs voor studenten
Eye-tracking advertenties (Sophie Boerman, Uva)
Muziek en reclame (Ronald Veldman, Erasmus Universiteit)
Synergie effecten (Jean-michel Kerkhoff, Uva)

Exploitant van het jaar
Adfactor
Discovery Communications Benelux
Hillenaar Outdoor Advertising
Radio538

Carl Lipp-prijs (Mediavertegenwoordiger van het jaar)
Jacco Hornes (Sky Radio)
Joris van der Pol (Radio538)
Marco Gijssen (Discovery Communications Benelux)
Martijn Regtvoort (Persgroep)

De is op donderdag 19 mei in de Beurs van Berlage in Amsterdam. Vanwege het 10-jarig jubileum is het thema is ‘Royal AMMA’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in