Overslaan en naar de inhoud gaan

BZ wijzigt jaarlijkse Wijs op Reis-campagne

23 mei startte het ministerie van Buitenlandse Zaken de jaarlijkse Wijs op Reis-campagne. Na achttien jaar heeft het ministerie voor een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De twee taken zijn: het informeren van de Nederlandse reiziger overveiligheidsrisico’s in het buitenland én over welke rol Buitenlandse Zakenspeelt wanneer een reiziger in het buitenland in de problemen komt.

related partner content for mobile comes here

Na achttien jaar gooit het ministerie het roer om. De Wijs op Reis-campagnerichtte zich voorheen op tal van onderwerpen met betrekking tot reizen naarhet buitenland. Het merendeel van dezeonderwerpen wordt door andere organisaties (zowel profit als non-profit)uitvoerig over het voetlicht gebracht in eigen campagnes encommunicatie-uitingen. Het ministerie heeft besloten zich met de Wijs opReis-campagne 2005 volledig te richten op de kerntaken van de eigenorganisatie.

Met de campagne wil het ministerie de Nederlandse reiziger – vanrugzaktoerist tot zakenreiziger en van jong tot oud – wijzen op het belangvan een goede reisvoorbereiding.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in