BZ wijzigt jaarlijkse Wijs op Reis-campagne


De twee taken zijn: het informeren van de Nederlandse reiziger overveiligheidsrisico’s in het buitenland én over welke rol Buitenlandse Zakenspeelt wanneer een reiziger in het buitenland in de problemen komt.
Na achttien jaar gooit het ministerie het roer om. De Wijs op Reis-campagnerichtte zich voorheen op tal van onderwerpen met betrekking tot reizen naarhet buitenland. Het merendeel van dezeonderwerpen wordt door andere organisaties (zowel profit als non-profit)uitvoerig over het voetlicht gebracht in eigen campagnes encommunicatie-uitingen. Het ministerie heeft besloten zich met de Wijs opReis-campagne 2005 volledig te richten op de kerntaken van de eigenorganisatie.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMet de campagne wil het ministerie de Nederlandse reiziger – vanrugzaktoerist tot zakenreiziger en van jong tot oud – wijzen op het belangvan een goede reisvoorbereiding.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid