Uitburo en UPC werken samen
Het Amsterdams Uitburo en UPC Nederland worden partners. De partijen ondertekenen een overeenkomst voor drie jaar om samen via de nieuwste…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Daarnaast is UPC tot 2008 hoofdsponsor van de Uitmarkt, de jaarlijkse opening van het culturele seizoen. 'Met de expertise van UPC hebben wij nieuwe middelen in handen om mensen te informeren en te enthousiasmeren. Samen met onze nieuwe partner zullen wij bijvoorbeeld op onze website het publiek een visueel voorproefje geven van een voorstelling of tentoonstelling. Dat maakt het culturele aanbod nog toegankelijker en we bereiken een breder publiek', zegt Thérèse van Schie, directeur van het Amsterdams Uitburo.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid