Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederlandse Brouwers starten aparte BOB-campagne

Vanaf de start van de BOB-zomercampagne 2005, half juni, vervangen Nederlandse bierbrouwerijen gedurende één maand de viltjes die aan…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De viltjes sporen op een ludieke manier de bezoekers aan een BOB te kiezen. Bijzonder is dat volgens de brouwers de consument op het juiste moment met de keuze wordt geconfronteerd: 'Bestel ik een bier, of ben ik vanavond de BOB?'

related partner content for mobile comes here

Het is voor het eerst dat de Nederlandse bierbrouwerijen samenwerken in een landelijke viltjescampagne. In totaal zullen ruim vijf miljoen viltjes worden ingezet.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in