Overslaan en naar de inhoud gaan

Spelen met de nieuwe VW Polo

Volkswagen lanceert vandaag het nieuwe Volkswagen Polo spel op www.denieuwepolo.com. Spelers moeten via dit spel online merken hoe sterk de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volkswagen lanceert vandaag het nieuwe Volkswagen Polo spel op . Spelers moeten via dit spel online merken hoe sterk de nieuwe Polo is, en maken daarmee bovendien kans op een weekend lang gratis de nieuwe Volkswagen Polo testen.

related partner content for mobile comes here

De nieuwe Polo kan de lucht ingeschoten worden (dat vereist wel enige handigheid en oefening) en het is zaak om zo veel mogelijk wieldoppen te raken. Dat levert punten op.
Het Polo spel is gemaakt in samenwerking met JuniorSenior In-game (de nieuwe naam van Down Under Ingame Advertising). Volkswagen zegt met het online spel in te willen spelen op 'nieuwe ontwikkelingen in automotive marketing en in-game advertising'.
De interactie met de consument (die overigens redelijk beperkt is), stelt Volkswagen in staat op 'een aanstekelijke en uitdagende manier de merkwaarden van Volkswagen te communiceren'. Wat die merkwaarden dan wel zijn, wordt echter niet gemeld.
De Volkswagen Polo game zal vanaf 19 mei actief online en viraal gepromoot worden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in