Guerilla marketing met fatale afloop
Altijd leuk dat Guerilla marketing. Een stuntje doen, filmje ervan maken en maar hopen dat de blogosphere het oppakt. Voor dat je het weet…
Altijd leuk dat Guerilla marketing. Een stuntje doen, filmje ervan maken en maar hopen dat de blogosphere het oppakt. Voor dat je het weet gaat het filmpje daarna gratis de wereld over en weten ze tot in Verweggistan hoe leuk jouw merk wel niet is.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Dat moeten ze ook hebben gedacht bij een Noors (niet nader te noemen) kledingmerk toen ze een stuntje wilde uithalen met een parachutist die van de Eifeltoren in Parijs moest afspringen.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe arme stakker heeft het niet overleefd en bleef tijdens zijn sprong met de parachute achter een stang haken. Foutje, maar vooral niet bedankt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid